Eenvoudig de tijdregistratie bijhouden

21 april 2017

Posted in Bedrijven en Bedrijfsleven

Als werkgever wil je het niet alleen makkelijk maken voor jezelf om de tijden die je werknemers werken te registeren, maar dit is ook fijner voor je personeel. Jij weet op die manier zeker dat iedereen er is op de momenten dat ze er moeten zijn en het is makkelijker om op dit manier bij te houden hoe lang iedereen werkt. Dit is bijvoorbeeld ook heel erg handig als je bijvoorbeeld veel met oproepkrachten werkt. Het tijdregistratie systeem van Personeels Systeem is hier uitermate geschikt voor.

  • Tijdklok
  • App
  • Desktop

Bij dit bedrijf bieden ze je drie opties aan waar je gebruik van kunt maken. Ten eerste is er de tijdklok. Deze wordt op dit moment nog door de meeste bedrijven gebruikt. Hiermee kun jij heel makkelijk online bekijken wie er allemaal aan het werk zijn, wie niet en hoeveel je op dat moment kwijt bent aan personeelskosten. Er wordt simpelweg een kastje in het bedrijfspand geplaatst en daarmee kunnen jij en je werkgevers je inklokken. Dit kan eenvoudig met een vingerprint gedaan worden of eventueel met een speciale sleutelhanger. Het is voor jou als werkgever heel erg makkelijk om op die manier te kunnen zien wat iedere medewerker precies aan uren heeft. Ook bijvoorbeeld plus- en minuren kunnen met de tijdregistratie heel erg eenvoudig bijgehouden en opgezocht worden.

De andere opties voor de tijdregistratie

Inmiddels is ook het Nieuwe Werken heel erg populair. Als dit bij jouw bedrijf het geval is dan is de tijdklok misschien minder praktisch. Voor de tijdregistratie zul je dan een manier moeten hebben waarmee ook de medewerkers die thuis werken eenvoudig zich kunnen in- en uitklokken. Gelukkig hebben ze daar bij PersoneelsSysteem ook een oplossing voor. Zelfs twee oplossingen. Je kunt kiezen voor het werken met de app voor tijdregistratie of gebruik maken van inloggen via de desktop. Zo is het dus ook voor de werknemers die thuis of op een andere locatie werken eenvoudig om zich toch in te klokken. Misschien vraag je je nu af wat er gebeurt als iemand vergeet om in of uit te klokken. Dat kan natuurlijk gebeuren. Zeker als je de tijdregistratie net hebt geïntroduceerd, kan het voor medewerkers even wennen zijn om hier aan te denken en het ook te doen. Is iemand het dus vergeten? Dan krijg je hier automatisch een mailtje van en kun jij de tijden eenvoudig aanpassen in het systeem. Zo wordt het voor jou en je medewerkers een stuk makkelijker om al dit soort dingen bij te houden.

Pak het effectiever aan

Op de werkvloer is tijd geld en dus wil je je tijd (en je geld) zo goed mogelijk besteden. Door gebruik te maken van de tijdregistratie van PersoneelsSysteem heb je dat in ieder geval op een gebied aangepakt. Heel veel makkelijker gaat het niet worden. En het is niet alleen fijn dat de uren van je medewerkers via de tijdregistratie eenvoudig bijgehouden kunnen worden, er zijn ook een hoop andere dingen aan verbonden. De uitbetaling van je personeel wordt hiermee ook ineens een stuk makkelijker en je hebt een heel erg goed overzicht van de kosten van de medewerkers. En hiervoor hoef je niet eens te wachten tot het einde van de maand. Met de tijdregistratie kun je dit van moment tot moment bekijken. Het is dan ook niet gek dat er steeds meer bedrijven zijn die van deze tijdregistratie gebruik maken. Wil jij dit ook? Neem dan vandaag nog contact op met een van de medewerkers van PersoneelsSysteem. Je kunt dan de eventuele vragen die je hebt over de tijdregistratie stellen of meteen alles in orde maken!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn